เข้าสู่ระบบหรือลงทะเบียน
ติดต่อลงโฆษณา
[email protected]
หรือโทร. 081-811-1138 หรืออ่านรายละเอียดเพิ่มเติม คลิกที่นี่
RacingWeb.NET | The Racing Cars Community on Web.
ฟอรั่ม
>
Community Car Clubs
>
Mitsubishi Car Clubs
>
GTO & FTO Sport Cars
>
History of GTO
>
ตอบกลับหัวข้อ
ชื่อ:
การตรวจสอบ:
กรุณาเปิดใช้งานจาวาสคริปต์เพื่อดำเนินการต่อ
กำลังโหลด...
ข้อความ:
<p>[QUOTE="baskat0007, post: 311859, member: 4041"][edit] 1997?2001</p><p>The SOHC 12v engine, previously only available in the base model Stealth, was added to the Mitsubishi range after the Dodge version was discontinued. Slower sales in the American sports car market led to a planned facelift for 1997 being abandoned in favor of minor cosmetic adjustments. The car then soldiered on until 1999 until imports were discontinued. Production for the domestic market finally ceased in 2000, with the last two cars sold the following year.[4]</p><p><br /></p><p><br /></p><p>[edit] Model specifications</p><p>Mitsubishi 3000GT (USA)</p><p><br /></p><p><br /></p><p>Engine: SOHC 12v V6 </p><p>Compression: 8.9:1 </p><p>Peak power: 119 kW (161 PS) at 5500 rpm </p><p>Peak torque: 250 N&middot;m (185 ft&middot;lbf) at 4000 rpm </p><p>Mitsubishi 3000GT SL (USA); Mitsubishi GTO</p><p><br /></p><p><br /></p><p>Engine: DOHC 24v V6 </p><p>Compression: 10.0:1 </p><p>Peak power: 165 kW (225 PS) at 6000 rpm </p><p>Peak torque: 277 N&middot;m (205 ft&middot;lbf) at 4500 rpm </p><p>Mitsubishi GTO twin turbo</p><p><br /></p><p><br /></p><p>Engine: DOHC 24v V6 twin turbo </p><p>Compression: 8.0:1 </p><p>Peak power: 206 kW (280 PS) at 6000 rpm </p><p>Peak torque: 427 N&middot;m (315 ft&middot;lbf) at 2500 rpm </p><p>Mitsubishi 3000GT VR-4, 3000GT VR-4 Spyder</p><p><br /></p><p><br /></p><p>Engine: DOHC 24v V6 twin turbo </p><p>Compression: 8.0:1 </p><p>Peak power: 221 kW (320 PS) at 6000 rpm </p><p>Peak torque: 427 N&middot;m (315 ft&middot;lbf) at 2500 rpm[/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="baskat0007, post: 311859, member: 4041"][edit] 1997?2001 The SOHC 12v engine, previously only available in the base model Stealth, was added to the Mitsubishi range after the Dodge version was discontinued. Slower sales in the American sports car market led to a planned facelift for 1997 being abandoned in favor of minor cosmetic adjustments. The car then soldiered on until 1999 until imports were discontinued. Production for the domestic market finally ceased in 2000, with the last two cars sold the following year.[4] [edit] Model specifications Mitsubishi 3000GT (USA) Engine: SOHC 12v V6 Compression: 8.9:1 Peak power: 119 kW (161 PS) at 5500 rpm Peak torque: 250 N·m (185 ft·lbf) at 4000 rpm Mitsubishi 3000GT SL (USA); Mitsubishi GTO Engine: DOHC 24v V6 Compression: 10.0:1 Peak power: 165 kW (225 PS) at 6000 rpm Peak torque: 277 N·m (205 ft·lbf) at 4500 rpm Mitsubishi GTO twin turbo Engine: DOHC 24v V6 twin turbo Compression: 8.0:1 Peak power: 206 kW (280 PS) at 6000 rpm Peak torque: 427 N·m (315 ft·lbf) at 2500 rpm Mitsubishi 3000GT VR-4, 3000GT VR-4 Spyder Engine: DOHC 24v V6 twin turbo Compression: 8.0:1 Peak power: 221 kW (320 PS) at 6000 rpm Peak torque: 427 N·m (315 ft·lbf) at 2500 rpm[/QUOTE]
เข้าสู่ระบบด้วย Facebook
เข้าสู่ระบบด้วย Twitter
เข้าสู่ระบบด้วย Google
ชื่อผู้ใช้งานหรือที่อยู่อีเมล์ของคุณ:
คุณมีบัญชีผู้ใช้หรือไม่?
ไม่มี, สร้างบัญชีผู้ใช้ตอนนี้
มี, รหัสผ่านของฉันคือ:
ลืมรหัสผ่านของคุณ?
อยู่ในระบบตลอดเวลา
RacingWeb.NET | The Racing Cars Community on Web.
ฟอรั่ม
>
Community Car Clubs
>
Mitsubishi Car Clubs
>
GTO & FTO Sport Cars
>
History of GTO
>
X
หน้าแรก
หน้าแรก
Quick Links
โพสต์ล่าสุด
กิจกรรมล่าสุด
ผู้เขียน
ฟอรั่ม
ฟอรั่ม
Quick Links
ค้นหาฟอรั่ม
โพสต์ล่าสุด
ประกาศซื้อขาย
ประกาศซื้อขาย
Quick Links
ค้นหาประกาศซื้อขาย
กิจกรรมล่าสุด
ผู้ค้าขายคะแนนสูงสุด
สื่อ/วิดีโอ
สื่อ/วิดีโอ
Quick Links
Search Media
New Media
สมาชิก
สมาชิก
Quick Links
สมาชิกที่โดดเด่น
สมาชิกที่ลงทะเบียน
ผู้ใช้งานในขณะนี้
กิจกรรมล่าสุด
โพสต์ข้อมูลส่วนตัวใหม่
เมนู
ค้นหาเฉพาะชื่อ
โพสต์โดยสมาชิก:
แยกชื่อด้วยเครื่องหมายจุลภาค
ใหม่กว่า:
ค้นหาเฉพาะหัวข้อนี้
ค้นหาเฉพาะฟอรั่มนี้
แสดงผลเป็นหัวข้อ
การค้นหาที่มีประโยชน์
โพสต์ล่าสุด
เพิ่มเติม...