เข้าสู่ระบบหรือลงทะเบียน
ติดต่อลงโฆษณา
[email protected]
หรือโทร. 081-811-1138 หรืออ่านรายละเอียดเพิ่มเติม คลิกที่นี่
RacingWeb.NET | The Racing Cars Community on Web.
ฟอรั่ม
>
Community Car Clubs
>
Nissan Car Clubs
>
VVL Owners Club Thailand
>
ข่าวสาร VVL ในประเทศไทย-ต่างประเทศ
>
ตอบกลับหัวข้อ
ชื่อ:
การตรวจสอบ:
กรุณาเปิดใช้งานจาวาสคริปต์เพื่อดำเนินการต่อ
กำลังโหลด...
ข้อความ:
<p>[QUOTE="Koh nismo, post: 1854678, member: 29927"]<b>201 Hp</b></p><p><br /></p><p>And i found this post as of Mcrch 2011:</p><p><br /></p><p>"The car is a 1991 N14 Pulsar 5 door</p><p>Engine specs are as follows</p><p>P11 SR20VE block</p><p>n1 pistons</p><p>std rods</p><p>std SR20VE 4 cw crank nitrited and crack tested</p><p>Head is an SR16VE N1 haven\t touched the head is as it was from Nissan std</p><p>Cams different from week to week atm Kelford 184c</p><p>(Must say have tried 6 different cams and results vary depending on head work)</p><p>Exhaust is custom headers feeding 3 inch side pipe</p><p>Fuel E85 (Ethanol 85% gasoline 15%)</p><p>Ecu Autronic SMC</p><p>spark is hyabusa coils with Vipec CDI</p><p>Makes 201Hp atw on an aussie dyno dynamics</p><p>Revs happy to 9200</p><p>Gearbox is std ratios with 5.1 crown wheel and pinion (PAR straight cut)welded centre</p><p>also have a spare box which is actually in it with these vids is Dead std welded diff (4.1 Diff)</p><p><br /></p><p>Car weight is 1058Kg with me in it and 20 litres of fuel(I weight 80Kg)</p><p><br /></p><p><a href="http://www.nissanroadracing.com/showthread.php?t=3071" target="_blank" class="externalLink ProxyLink" data-proxy-href="http://www.nissanroadracing.com/showthread.php?t=3071" rel="nofollow">http://www.nissanroadracing.com/showthread.php?t=3071</a>[/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Koh nismo, post: 1854678, member: 29927"][b]201 Hp[/b] And i found this post as of Mcrch 2011: "The car is a 1991 N14 Pulsar 5 door Engine specs are as follows P11 SR20VE block n1 pistons std rods std SR20VE 4 cw crank nitrited and crack tested Head is an SR16VE N1 haven\t touched the head is as it was from Nissan std Cams different from week to week atm Kelford 184c (Must say have tried 6 different cams and results vary depending on head work) Exhaust is custom headers feeding 3 inch side pipe Fuel E85 (Ethanol 85% gasoline 15%) Ecu Autronic SMC spark is hyabusa coils with Vipec CDI Makes 201Hp atw on an aussie dyno dynamics Revs happy to 9200 Gearbox is std ratios with 5.1 crown wheel and pinion (PAR straight cut)welded centre also have a spare box which is actually in it with these vids is Dead std welded diff (4.1 Diff) Car weight is 1058Kg with me in it and 20 litres of fuel(I weight 80Kg) [url]http://www.nissanroadracing.com/showthread.php?t=3071[/url][/QUOTE]
เข้าสู่ระบบด้วย Facebook
เข้าสู่ระบบด้วย Twitter
เข้าสู่ระบบด้วย Google
ชื่อผู้ใช้งานหรือที่อยู่อีเมล์ของคุณ:
คุณมีบัญชีผู้ใช้หรือไม่?
ไม่มี, สร้างบัญชีผู้ใช้ตอนนี้
มี, รหัสผ่านของฉันคือ:
ลืมรหัสผ่านของคุณ?
อยู่ในระบบตลอดเวลา
RacingWeb.NET | The Racing Cars Community on Web.
ฟอรั่ม
>
Community Car Clubs
>
Nissan Car Clubs
>
VVL Owners Club Thailand
>
ข่าวสาร VVL ในประเทศไทย-ต่างประเทศ
>
X
หน้าแรก
หน้าแรก
Quick Links
โพสต์ล่าสุด
กิจกรรมล่าสุด
ผู้เขียน
ฟอรั่ม
ฟอรั่ม
Quick Links
ค้นหาฟอรั่ม
โพสต์ล่าสุด
ประกาศซื้อขาย
ประกาศซื้อขาย
Quick Links
ค้นหาประกาศซื้อขาย
กิจกรรมล่าสุด
ผู้ค้าขายคะแนนสูงสุด
สื่อ/วิดีโอ
สื่อ/วิดีโอ
Quick Links
Search Media
New Media
สมาชิก
สมาชิก
Quick Links
สมาชิกที่โดดเด่น
สมาชิกที่ลงทะเบียน
ผู้ใช้งานในขณะนี้
กิจกรรมล่าสุด
โพสต์ข้อมูลส่วนตัวใหม่
เมนู
ค้นหาเฉพาะชื่อ
โพสต์โดยสมาชิก:
แยกชื่อด้วยเครื่องหมายจุลภาค
ใหม่กว่า:
ค้นหาเฉพาะหัวข้อนี้
ค้นหาเฉพาะฟอรั่มนี้
แสดงผลเป็นหัวข้อ
การค้นหาที่มีประโยชน์
โพสต์ล่าสุด
เพิ่มเติม...